noorderlinge
Home » Klantenservice

Klantenservice

Wilt u een schade melden of hebt u vragen over uw eigen verzekering? Neemt u dan contact op met uw adviseur. Hij beantwoordt al uw vragen, begeleidt uw schademelding en houdt contact met Noorderlinge verzekeraars. Zoek hieronder uw adviseur.

Schade melden
  • Noodsituatie

    Contact bij noodsituatie

    Verkeert u in een noodsituatie? Ons noodnummer is dag en nacht bereikbaar. Bel 088 - 00 77 098.  

    Schade melden

    Is er geen sprake van een noodsituatie en wilt u een schade melden? Neem dan contact op met uw verzekeringsadviseur. Hij zorgt ervoor dat alles voor u wordt geregeld. Klik hier voor het vinden van uw adviseur.
  • Verlies of diefstal
    Uit uw woning of op straat
    1. Doe aangifte bij de politie
    2. Meld uw schade bij uw verzekeringsadviseur
    Autodiefstal Nederland
    1. Doe direct aangifte bij de politie. Zorg ervoor dat u uw rijbewijs, kentekenbewijs en verzekeringsbewijs bij de hand hebt.
    2. Geef de diefstal direct door aan uw verzekeringsadviseur. Hij zal de zaken verder voor u regelen.
    Buitenland
    1. Doe direct aangifte bij de politie in de plaats waar uw auto is gestolen. Bewaar deze aangifte goed.
    2. Meld de schade zo snel mogelijk bij uw verzekeringsadviseur. Hij zal de zaken verder voor u regelen.
    Op reis
    1. Bij een beroving of als u iets bent verloren, doet u direct aangifte bij de lokale politie. Bewaar deze aangifte goed.
    2. Meld de schade direct bij uw adviseur en wacht hier niet mee totdat u weer thuis bent.
  • Overlijden melden
    Het is niet het eerste waar u aan denkt, maar wel goed om een overlijden te melden bij uw adviseur. Uw adviseur zal u zo veel mogelijk zaken uit handen nemen.
  • Schade op vakantie
    Gaat er iets mis op reis? En hebt u dringend hulp nodig vanwege pech, een ongeval of ziekenhuisopname? Bel dan direct met de Alarmcentrale,  telefoonnummer 088-0077098. Doet u dit niet en hebt u bijvoorbeeld onredelijk hoge kosten? Dan krijgt u mogelijk niet alle kosten vergoed. In geval van verlies of diefstal is het belangrijk om aangifte te doen bij de politie. Het complete overzicht van de stappen die u bij een schade moet nemen, vindt u in de polisvoorwaarden.
  • Schade
    Heeft u een schade aan bijvoorbeeld uw auto, woning of inboedel? Meld de schade dan zo snel mogelijk bij uw verzekeringsadviseur. Hij zal alle zaken voor u regelen en zorgt ook voor de afstemming met Noorderlinge verzekeraars.
  • Juridisch conflict
    Hebt u een juridische vraag of wilt u juridische hulp? U kunt dan contact opnemen met de juridische specialist. Hebt u de rechtsbijstandverzekering van ARAG, klik dan hier voor het stellen van een vraag. Hebt u de rechtsbijstandverzekering van DAS, klik dan hier voor het stellen van een vraag. Natuurlijk kunt u ook altijd voor informatie contact opnemen met uw adviseur.
  • Klacht
    Wij doen ons uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Het kan gebeuren dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening.  In dat geval horen wij dat graag. Wij zijn altijd op zoek naar verbeteringen in onze dienstverlening. Klik hier voor onze klachtenprocedure. Natuurlijk kunt u ook altijd contact opnemen met uw verzekeringsadviseur.
Polisdocumenten inzien
Vinden
  • Adviseur vinden
    Noorderlinge verzekeraars werkt met een groot aantal onafhankelijke verzekeringsadviseurs. Er is vrijwel altijd een adviseur bij u in de buurt te vinden. Klik hier om de dichtstbijzijnde adviseur te vinden.
  • Autoschadehersteller vinden
    Noorderlinge verzekeraars werkt samen met geselecteerde Autoschadeherstellers. Als u uw schade hier laat repareren dan levert u dat een aantal voordelen op.
    • Geen eigen risico
    • Gratis vervangend vervoer tijdens de reparatie
    • Gratis 5 dagen vervangend vervoer bij total-loss
    Er is altijd een gekwalificeerde schadehersteller of aangesloten merkdealer bij u in de buurt.
Wijzigen
  • Gegevens wijzigen
    Gezinsuitbreiding, een andere woning of wellicht een andere bankrekeningnummer? Geef in het geval van wijzigingen dit direct door aan uw verzekeringsadviseur. Hij zorgt er niet alleen voor dat uw verzekering wordt aangepast, hij zal u ook advies geven of er nog aanpassingen nodig zijn in uw verzekeringen. Klik hier voor het vinden van uw verzekeringsadviseur.  
Vragen
  • Betalingen
    Wat is het rekeningnummer van Noorderlinge verzekeraars
    • NL33 RABO 0125 3899 06
    Wat moet ik bij een betaling vermelden?
    • Vermeld altijd de gegevens die op uw factuur staan vermeld. Dit betreft uw relatienummer, polisnummer en factuurnummer.
    Wanneer incasseert Noorderlinge verzekeraars mijn premie?
    • Wij incasseren twee keer per maand; de 1e werkdag en de 15e werkdag van de maand.
  • Advies
    Ik heb geen adviseur, maar wel een vraag. Wat nu?
    • Vind een verzekeringsadviseur bij u in de buurt die met ons samenwerkt en neem vrijblijvend contact op. U vindt hier de dichtstbijzijnde adviseur.
    Wie is mijn verzekeringsadviseur?
    • Uw verzekeringsadviseur vindt u op uw polisblad of op de nota.
    Ik heb schade. Wat doet mijn adviseur?
    • Uw verzekeringsadviseur staat uiteraard ook bij schade voor u klaar. Meld de schade bij uw adviseur. Hij houdt namens u contact met Noorderlinge verzekeraars, houdt een vinger aan de pols over de schadeafhandeling en informeert u over de voortgang van de afwikkeling

Mijn passie…

Wandelen in het bos met de honden; je ervaart plezier, je krijgt energie en de tijd verdwijnt naar de achtergrond. Iets wat je met hart en ziel doet. En dat doe je niet omdat het moet, maar omdat je dat graag wilt doen.

En zo is het ook met mijn werk. Ik krijg er energie van en niet omdat het moet maar omdat het werk gewoon goed bij mij past.

Grietje van der Meer, Medewerker Algemene Zaken

Zeker van elkaar

Daarom kiest u voor Noorderlinge verzekeraars
  • Sinds 1850
  • De onderlinge verzekeraar
  • Brandspecialist
  • 400 adviseurs